FAQ (Často kladené dotazy)

Jak to celé funguje?

V našem e-shopu nabízíme produkty, které jsou skladem na našich prodejnách v Hradci Králové a Brně. Základna pro eshop je v Hradci Králové. Pokud si objednáte některý z produktů, které jsou skladem mimo Hradec Králové, prodlužuje se automaticky doba doručení o přeposlaní z odpovídajícího skladu do Hradce Králové. Každá z prodejen může mít rozdílnou část sortimentu, nabízených barev a velikostí. Chceme vám nabízet co nejrozšířenější nabídku, proto děkujeme za pochopení v případě delšího čekání. Z provozních důvodů není možné odesílat přímo z jednotlivých prodejen.

Proč nakupovat právě u nás?

Nabízíme nejrozšířenější nabídku kvalitního WRANGLER zboží v celé České republice.

Při nakupování s námi nemusíte opustit svůj byt nebo pracovnu a můžete přitom vybírat ze široké nabídky a zajistit si dodání zboží na jakoukoli adresu v České republice, popř. na Slovensko.

Jaké jsou možnosti platby?

V obchodních podmínkách je vyspecifikováno:
- osobní odběr: hotovost, platba kartou na prodejně nebo předem rychlým online bankovním převodem.
- zásilky přepravované Českou poštou /adresa doručení pouze Česká republika/: dobírka, platba předem klasickým bankovním převodem nebo rychlým online bankovním převodem.
- zásilky přepravované Českou poštou: /adresa doručení na Slovensku/: platba možná předem klasickým bankovním převodem nebo rychlým online bankovním převodem.

Jaké způsoby dopravy k zákazníkům nejčastěji používáte?

Momentálně využíváme pouze Českou poštu. Zboží je odesíláno jako obchodní balík s úschovou na poště 7 kalendářních dnů včetně sobot i svátků.

Při objednání zboží nad 3 000 Kč / 120 EUR se poštovné neplatí.

Jak funguje osobní odběr eshop objednávek?

Vytvoříte klasickou objednávku s volbou: Osobní odběr. Až bude zboží nachystáno k odběru, obdržíte informační email o termínu vyzvednutí. Osobní odběr probíhá v naší WRANGLER prodejně v OC Futurum, Brněnská 1825/23A, Hradec Králové, 500 09. Otevírací doba: 9:00 – 21:00.

Platba probíhá na běžné pokladně a je možné zaplatit hotově nebo kartou.

Proč mi nedorazil potvrzující email, že byla má objednávka přijata?

Každou objednávku zpracovávají naši operátoři v pracovní dny od 9:00 do 17:00, systém automaticky odesílá informativní mail na uvedenou e-mailovou adresu ihned po vložení objednávky do systému.

Pokud Vám žádný nedorazil, je možné, že jej naleznete ve spamech. Problém je ve Vaší schránce, která tento druh mailů "odmítá".

Budete-li mít dotazy, slouží Vám k tomu adresa: eshop@wrangler-fashion.cz, popř. tel.č.: + 420 777 676 085.

Na došlé dotazy odpovídáme postupně a ihned jak je to možné.

Kde a kdy získám informaci o své objednávce?

Automatické e-maily dostanete: při přijetí objednávky; odeslání vyřízené objednávky, kde uvádíme číslo balíku; po přichystání zboží k osobnímu odběru.

Potřebujete-li kontaktovat ohledně objednávky personál, dodržujte, prosím, níže vypsaná pravidla:

V provozní době eshopu od 9:00 do 17:00, tel.č.: + 420 777 676 085, dostanete nejaktuálnější informace o vaší objednávce.

Mimo pracovní dobu eshopu od 17:00 do 21:00, můžete kontaktovat pracovníky prodejny + 420 777 676 085, ale nezaručujeme, že dostanete správné informace. Prodavači nemusí znát všechny detaily k vaší objednávce. Doporučujeme vyčkat na pracovníka e-shopu. Připravené zboží k odběru je možné vyzvedávat po celou pracovní dobu prodejny od 9:00 do 21:00.

Může se stát, že se liší cena zboží na e-shopu a cena zboží na prodejně?

Snažíme se udržovat ceny stejné, ale ano, může se výjimečně stát a to např. z těchto důvodů:

1. Některé z akcí jsou pořádány na prodejnách, jiné pouze na e-shopu.

2. Ceny se mohou lišit i v různých prodejnách v závislosti na akcích v jednotlivých obchodních centrech.

Zboží, které jsem si objednal mi velikostně nevyhovuje. Jak mám postupovat?

Zboží máte právo do 14 dnů vyměnit nebo vrátit /odstoupit od kupní smlouvy/.

Doporučujeme nejdříve zavolat našim operátorům a informovat je o této skutečnosti. Zajistíte si včasnou rezervaci jiné velikosti.

V případě vrácení zboží doporučujeme využít a vyplnit vzor k Odsoupení od kupní smloyvy, který naleznete v obchodních podmínkách.

Balíček odešlete na adresu: WRANGLER / LEE prodejna OC Futurum, Brněnská 1825/23A, Hradec Králové, 500 09.

Do adresy, prosím, připište E-SHOP. Tohle označení nám usnadní práci při třídění balíků a zboží se k nám dostane rychleji.

Zboží odešlete tak, jak jste ho obdrželi, aby bylo schopné dalšího prodeje. Přiložte originál faktury, všechny visačky, záruční list apod. Doporučujeme udělat si kopii faktury pro Vaši kontrolu. Pokud máte na faktuře více zboží, ponechte si originál a odešlete kopii.

I v případě, že operátora předem informujete o výměně/vrácení zboží, napište znovu Váš požadavek na vrácenou fakturu. Více informací v našich obchodních podmínkách.

0 ks
Košík: 0
  • Košík (0 Kč)